Sjømatrådet inviterer lokale aktører og norske eksportører til å være med på kick-off av høstens store laksekampanje i Sør-Korea.

Fra 28. - 30.september arrangeres det et tredagers PR-event i Seoul for å markere startskuddet for høstens store laksekampanje i Korea. Under pop up-eventet vil media, influensere og konsumenter ha mulighet til å lære mer om norsk laks og få inspirasjon til bruk i nye retter og anledninger.

Norske eksportører og lokale aktører inviteres til et kick-off i Seoul onsdag 28. september. Her vises en smakebit av høstens kampanje for promotering av laks i Korea. Ønsker du å delta eller har kontakter i markedet som du gjerne ønsker at vi skal invitere, ta kontakt med Mia Sætre Bernhardsen msb@seafood.no

Norwegian Salmon is always right
Høstens store laksekampanje i Korea har som mål å sikre at koreanske konsumenter spiser norsk laks enda oftere. Gjennom kampanjen skal vi vise at «Norwegian Salmon is Always Right (노르웨이연어는언제나옳다)» og slik inspirer til at flere koreanere setter den norsk laksen på bordet i flere former og ved nye anledninger.

Vi skal møte målgruppen på digitale flater, i tradisjonell retail, e-commerce, strategisk TV-samarbeid og gjennom aktiv bruk av influensere. PR-eventene som finner sted 28. - 30. september er et av elementene i kampanjen.