Markedsgrupper

Markedsgruppene er rådgivende grupper som skal gi innspill til arbeidet Norges sjømatråd utfører for bransjen som den enkelte markedsgruppe representerer. Dette sikrer både god forankring og informasjonsflyt mellom Sjømatrådet og ulike aktører i næringen.

De skal bidra til at artsstrategier og prioriteringer i markedsarbeidet utformes i tråd med sjømatnæringens behov og Sjømatrådets vedtatte overordnede strategi.

Sjømatrådet har til sammen fem markedsgrupper bestående av personer hovedsaklig fra norske eksportørsekslaper. Markedsgruppene har fire faste møter i året, men møtes også utover dette ved behov. 

46 personer

Aleksander Fjeldberg

Salmar AS

Aleksander Fjeldberg

Alvin Koh

Opilio AS

Alvin Koh

Anne Marie Våge Solheim

Coast AS

Anne Marie Våge Solheim

Anne Sølvberg Breivik

Lerøy Seafood AS

Anne Sølvberg Breivik

Bjørg Nøstvold

Norfra AS

Bjørg Nøstvold

Bjørn Olvik

Nova Sea AS

Bjørn Olvik

Botholf Stolt-Nielsen

Ocean Supreme AS

Botholf Stolt-Nielsen

Cathrin Kvalheim

Ode AS

Cathrin Kvalheim

Charles Aas

Norges Råfisklag

Charles Aas

Ingvild Mikkelsen

Stella Polaris Norway AS

Ingvild Mikkelsen

Christin Pedersen

Fjordlaks AS

Christin Pedersen

Eirik Nikolaisen

Nordlaks

Eirik Nikolaisen